תקנון אתר
כללי
הגלישה והקניה באתר (להלן 'האתר' www.neovision.co.il') באמצעות החברה (להלן החברה: נאוויזן א.ד בע"מ) כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
התקנון עושה שימוש בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומתייחס באופן שווה לכל המינים.
כל מבקר ו/או מבצע הזמנה ו/או רכישה של מוצר/ים באתר מצהיר בזאת, כי עם ביצוע הפעולה הוא קרא בעיון תקנון זה, וכי הוא מסכים לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה. תנאי התקנון חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו״ב). כמו כן, הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים. אם הנך קטין, מתחת לגיל 18, או אדם אשר זקוק לאישור של צד שלישי, הנך מצהיר שקיבלת את הסכמת אותו צד שלישי לגלוש ולבצע הזמנות באתר ו/או קנייה באתר החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.
הרשמה לאתר וביצוע הזמנות
החברה מתחייבת שלא לעשות בפרטי המזמין כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש והרכישה באתר. על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, על המזמין להקפיד למסור את כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק.
אם בעת ההרשמה לאתר או ההזמנה יתקבלו פרטים שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה כזה אתה תחויב עבור דמי המשלוח והטיפול. הגשת פרטים אישיים כוזבים מהווה עבירה פלילית ואסורה בהחלט באתר. מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי דין, אך אינם כוללים משלוח.
החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה ומסירת פרטי כרטיס האשראי. אם עודכנו המחירים לפני שהושלם תהליך ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים. באתר מוצעים מגוון רחב של מוצרים, כאשר חלקם זמינים וחלקם אינם במלאי. המוצרים שאינם זמינים לרכישה ברגע נתון באתר יסומנו ככאלה והאתר לא יהיה חייב לספקם. תמונות המוצרים המוצגות באתר משמשות להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. עם זאת, מוסכם ומובהר, כי החברה תשתדל לעשות כמיטב יכולתה כדי להציג בפני לקוחותיה תמונות מדויקות ככל האפשר.
החברה עושה ככל שביכולתה לוודא כי המידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר. עם זאת,יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות. החברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן. רשאי לבצע הזמנה באתר כל מי שיש ברשותו תא דואר אלקטרוני וכרטיס אשראי תקף הניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי בישראל. צוות האתר עושה כמיטב יכולתו שכל המוצרים שמסומנים כקיימים במלאי אכן יהיו במלאי. אולם ייתכן שבשל סיבה חריגה זה לא יהיה המצב. במקרה כזה אנו נשלח הודעה שמציינת שהמוצרים אינם במלאי וחשבונך לא יחויב. כאשר הזמנתך תתקבל במערכת, אנו נשלח לך הודעת אישור לתא הדואר שהזמנתך התקבלה. אם אין ברצונך להזין פרטי אשראי במערכת, אתה מוזמן להשלים את הרכישה באמצעות הטלפון. לאחר אישור פרטי כרטיס האשראי על ידי חברת כרטיסי האשראי ובדיקה שהמוצרים שבהזמנה אכן נמצאים במלאי, ההזמנה תבוצע. ההזמנה צריכה להיקלט במערכת באופן תקין. אם מאיזו שהיא סיבה ההזמנה לא נקלטה באופן תקין, ההזמנה תחשב למבוטלת וצוות האתר יפנה אלייך כדי להשלים את ההזמנה באחת מדרכי ההתקשרות שצוינו בהזמנה או בהרשמה.
ככל ולא תאושר העסקה ע"י חברת האשראי, יקבל המזמין הודעה מתאימה על כך והוא יתבקש למסור אמצעי תשלום אחר. יובהר כי פרטי ההזמנה כפי שהזין המזמין בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה. בעת עדכון סל הקניות, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוחה אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת דואר אלקטרוני לכתובת שהוזנה.
מועד אספקת המוצרים
זמני האספקה תלויים בשיטת המשלוח אותה יבחר הלקוח בעת ביצוע ההזמנה בדפי המוצרים. אנו עושים כמיטב יכולתנו לספק את המוצרים לפני זמן האספקה שנקבע. אספקת המוצרים השונים תבוצע בדואר רשום באמצעות דואר ישראל או דואר שליחים, עליהן אין לבעלי האתר שליטה. הנך מצהיר ומאשר שלא תהיה לך כל טענה נגד החברה בגלל שיבושים שיגרמו על ידי דואר ישראל או דואר שליחים. אם מאיזו שהיא סיבה דואר ישראל או דואר שליחים לא מגיע לכתובת שהוזנה, אנו ניצור איתך קשר וננסה למצוא פתרון חליפי. איסוף עצמי יתבצע בתאום מראש בטלפון 054-2994283 בכתובת רחוב גת רימון 12 תל-אביב. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
זמני האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על פריטים שאזלו מהמלאי. ההזמנה תסופק לאחר שהושלם תהליך הרכישה במלואו והתקבל אישור חברת כרטיסי האשראי.
ביטול עסקה
האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981.
ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 ימים מיום קבלתם, לאחר קבלת אישור מהחברה וכשהם ארוזים באריזתם המקורית.
לאחר בירור פנייתך יש לשלוח את המוצר באמצעות הדואר לכתובת אשר תימסר לך. לחילופין תוכל להגיע בתאום מראש לכתובת גת רימון 12 תל אביב לבצוע ההחזרה.
לאחר שהחברה תוודא שהמוצרים הוחזרו ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק, באריזתם המקורית ועם התווית עליהם כפי שנשלחו מאיתנו, אנו נזכה אותך במחיר המוצרים ובניכוי דמי המשלוח.
מאחר ולא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת זיכוי לרכישה באתר בלבד.
ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוח לא תגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה.
התקנת המוצרים
חלק מהמוצרים הנמכרים על ידי החברה דורשים התקנה. ההתקנה עצמה אינה באחריות החברה והיא מבוצעת על ידי הלקוח או מתקין מטעמו.
החברה מפרסמת רשימת מתקינים בהם הלקוח יוכל להיעזר במידה והוא מעוניין בכך. רשימה זאת אינה בגדר המלצה ולא תהיה ללקוח כל טענה כנגד החברה בגין ההתקנה שבוצעה על ידו או מי מטעמו.
מחירי ההתקנות באתר הם מחירים מומלצים שלנו ללקוח, אולם המחיר הסופי של ההתקנה יקבע בין הלקוח למתקין ואין לחברה כל קשר לעסקה חיצונית זאת.
לא תהיה ללקוח כל טענה כלפי החברה בכל הקשור להתקנה שבוצעה, בין אם הלקוח התקין את המוצר בעצמו ובין אם בחר להתקשר עם צד שלישי להתקנת המוצר.
אחריות
האחריות על המוצרים היא למשך 12 חודשים מיום קבלת המוצרים.
מימוש האחריות מותנה בהצגת חשבונית\קבלה ובהצגת המכשיר הפגום\מקולקל עם מדבקת האחריות עליו, כשהיא ניתנת לקריאה.
במהלך תקופת האחריות, החברה מתחייבת לטפל בציוד לקוי ללא תשלום על ידי תיקון או החלפה, בתנאי שהפגם לא נוצר באשמת הלקוח.
ניתן להחליף את המוצר הפגום במוצר שהוא חדש או מחודש, אך בכל מקרה החברה תבטיח כי מאפייני המוצר התחליפי לא יפלו מזה שהמוצר המקורי;.
החברה לא תהייה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף לרבות איבוד נתונים, אובדן רווחים ובמקרים נוספים הנובעים מנזק ממושך בשל התקנה לא נכונה, אחזקה, תפעול או נזקים הקשורים לביצועים או לאי יכולת זמנית של ציוד לתפקד.
האחריות אינה מכסה מוצרים, שהתקלקלו:
עקב תחזוקה ואחסנה לקויים מצד הרוכש.
בשל שימוש פסול במכשיר.
בשל אי ציות להוראות החברה.
בשל הזנחת המכשיר.
בשל חיבור המכשיר לרשת חשמל עם מתח לא מתאים המנוגד להוראות וכתוצאה מכך, נגרם נזק מכני להתקן.
במקרה שבגוף המכשיר נמצאו חרקים או נוזלים או כל גוף זר.
בשל כוח עליון (שריפה, שיטפון, רעידת אדמה, וכו') או השפעה של גורמים חיצוניים אקראיים (כמו שינויים במתח רשת החשמל וכו').
במקרה של תיקון מוצרים על ידי אנשים בלתי מורשים.
במקרה של נזק מכני או תרמי על הרכיבים על לוח האם.
במקרה שנגרמו לו פגמים חיצוניים (נזק מכני ברור, סדקים, פגמים בחלק חיצוני של הציוד, פגיעה בחלקים פנימיים של המכשיר.
אנו מאחלים לכם חווית קנייה מהנה
צוות נאוויז'ן